06 March 2011

you shall in an instant die

Είμαι σε μαγαζί τύπου Πλαίσιο και χαζεύω διάφορα. Είμαι βέβαιος ότι χρειάζομαι κάτι συγκεκριμένο, αλλά δεν θυμάμαι τι. Έχω κάτσει ανακούρκουδα για να δω στο χαμηλότερο ράφι, όταν βλέπω από πάνω μου μια πανύψηλη, απειλητική, μαυροντυμένη γυναικεία φιγούρα, κάτι μεταξύ βρικόλακα, Νίο από το Matrix και dominatrix (κάνει και ρίμα, τρομάρα του). Είναι, υποτίθεται, υπάλληλος του μαγαζιού. Μοιάζει επίσης να είναι και αντικείμενο του πόθου μου· έχουμε μια οικειότητα, τέλος πάντων. «Γεια σου, αφεντικό» της λέω και σηκώνομαι όρθιος. Νιώθω ένα κράμα αμηχανίας, φόβου και έξαψης, όπως όταν πλησιάζεις πολύ κοντά σε μια γκόμενα που γουστάρεις. Μόνο που αυτή εδώ η γκόμενα έχει κυνόδοντες και φασματικά, φωσφοριζέ μάτια. Έχει επίσης κάτι σαν μπαστούνι, με το οποίο με χτυπάει στο χέρι με δύναμη, ίσως για να με τιμωρήσει για το αυθάδικο υφάκι μου. Σκέφτομαι ότι μάλλον το παράκανε και ότι η μπαστουνιά δεν πρέπει να ήταν στο σενάριο (δηλαδή το ρολάκι που παίζει στο πλαίσιο της δουλειάς της). Τέλος πάντων, το πρόσωπό μου είναι πολύ κοντά στο δικό της, κοιτάζω τα μάτια της (βλ. παραπάνω) κι έχω αρχίσει να κάνω κακάκια μου από το φόβο, αλλά δεν μπορώ να κουνηθώ ρούπι. Ταυτόχρονα αναρωτιέμαι μήπως είναι ολόγραμμα ή κάτι τέτοιο, αλλά η μπαστουνιά, όπως και η αίσθηση της πέτσινης στολής της πάνω μου δεν αφήνουν περιθώρια αμφιβολίας. Τότε, η σαδομαζό πωλήτρια αρχίζει έναν μονόλογο σε ημι-ακατάληπτα αγγλικά (συν τοις άλλοις ψευδίζει λιγάκι, ίσως φταίνε οι κυνόδοντες) με μια φλατ, ρομποτοειδή φωνή, ο οποίος καταλήγει στη δυσοίωνη φράση You shall in an instant die.

2 comments:

  1. Anonymous9/5/11 15:57

    Κρίμα που δε σου επέτρεψε να της εξηγήσεις.. χμ.. π.χ. την επίδραση του baroque στη σύγχρονη dominatrix αμφίεση.

    Πολύ μου άρεσε το αποπάνω, πολύ διαφορετικό από οτιδήποτε άλλο έχεις δημοσιεύσει εδώ.

    Εύχομαι η μειωμένη δραστηριότητα εδώ μέσα να υποδηλώνει έντονη (δραστηριότητα) έξω..

    you know who

    ReplyDelete
  2. Αγαπητέ γνωστέ-άγνωστε ανώνυμε (i think i know who, κι ας αφήνεις σχεδόν κάθε σχόλιο με διαφορετική ταυτότητα), απαντάω στο σχόλιό σου σχεδόν ενάμιση χρόνο μετά, αν και πιθανότατα δεν πρόκειται να δεις την απάντησή μου.
    Το παραπάνω είναι πιστή περιγραφή ενός ονείρου, χωρίς να αφήσω τίποτα απ' έξω. Σημειωτέον ότι πρώτη φορά θυμόμουν όνειρο με τόσες λεπτομέρειες, και πρώτη φορά κατάφερνα να περιγράψω κάτι, όνειρο ή μη, τόσο πιστά. Το μόνο που παρέλειψα (εσκεμμένα) είναι ότι η dominatrix του ονείρου βασιζόταν εν μέρει σε φίλη, η οποία ουδεμία σχέση έχει με πέτσινα και ντομινοκαταστάσεις.

    ReplyDelete